cum a devenit less is more peisaj de iarnă cu om de zăpadă

Plecasem de la ideea de a-i face bunicii mele un tort cu arome subtile, simplu și elegant ( less is more, nu-i așa?).

Dar mi s-a părut prea serios și m-am gândit că o biluță-două nu strică, ba parcă înveselește lucrurile un pic.

Iar rezultatul m-a impresionat și pe mine. (Asta e partea în care n-am intrat cu cotul, n-am dat cu spatula și nu am făcut modele răsucindu-mă în cele mai ciudate poziții, în loc să întorc farfuria. )

Și, deodată, pe tortul meu a mai apărut ceva.

Și pentru ca brădulețul să nu se simtă stingher pe o mare de ciocolată, a și nins un pic. Câțiva fulgi la început…

…apoi alți câțiva,

…până mai că s-au făcut troiene:)

Și când ai multă zăpadă, ce poți face cu ea?

Și așa a devenit less is more (tort elegant, stârnitor de aaaa! și ooooh!) un peisaj de iarnă cu om de zăpadă…


One Comment on “cum a devenit less is more peisaj de iarnă cu om de zăpadă”

  1. […] Cum a devenit less is more peisaj de iarnă cu om de zăpadă Thu Dec 23, 2010 0:18 am Plecasem de la ideea de a-i face bunicii mele un tort cu arome subtile, simplu și elegant ( less is more, nu-i așa?). Dar mi s-a părut prea serios și m-am gândit că o biluță-două nu strică, ba parcă înveselește lucrurile un pic. Iar rezultatul m-a impresionat și pe mine. (Asta e partea în care n-am […] […]


Leave a Reply

