oare oamenii sunt teribili de neatenți …

…sau realitatea relațiilor e cumplit de tristă?

Să explic.

Cu ceva vreme în urmă am fost la o petrecere unde nu cunoșteam pe nimeni, mai puțin gazdele, că nu mai am vârsta la care să dau buzna oriunde se adună cineva și măcar pe vremea când aș fi putut face asta, i-aș fi știut pe cei cu care mă duceam…Revenind, la plecare am constatat că cineva credea că sunt măritată și am un copil cu unul din cei zece oameni cu care dăduse mâna la venire, îi uitasem numele în secunda următoare celei în care îl aflasem și cu care nu mai schimbasem nicio vorbă toată seara.

Oare e firesc să crezi că doi oameni care nu se privesc și nu-și vorbesc, pot avea o relație atât de profundă (da, se poate, dar aici vorbim de una ”oficială”, nu de pasiuni tăinuite) sau unii cred că e firesc ca odată căsătoriți și cu un copil, doi oameni să nu-și mai vorbească și să nu se mai privească?!


One Comment on “oare oamenii sunt teribili de neatenți …”

  1. […] Oare oamenii sunt teribili de neatenți … Sun Dec 19, 2010 0:20 am …sau realitatea relațiilor e cumplit de tristă? Să explic. Cu ceva vreme în urmă am fost la o petrecere unde nu cunoșteam pe nimeni, mai puțin gazdele, că nu mai am vârsta la care să dau buzna oriunde se adună cineva și măcar pe vremea când aș fi putut face asta, i-aș fi știut pe […] […]


Leave a Reply

