all good things (come to an end)

Crema mea de față. Știu, frivol. Dar totuși…găsesc una, e minunată, o retrag de pe piață, sunt disperată, gasesc fericită alta, o retrag și pe aia și tot așa… Acum mi se întâmplă a patra oară.

Bloguri – nu sunt prea multe cele pe care, odată descoperite, să le fi citit de la început până la sfârșit. Acum ceva vreme am găsit unul care îmi lumina diminețile –  umor nebun, o minte ascuțită, multă autoironie și un condei excelent… S-a ”privatizat”. Înainte să apuc să comentez ceva, să stabilesc vreo legătură, să mă pună poate și pe mine pe listă. Acum o pățesc din nou. Găsesc altul. Reușesc să recuperez doi ani în două săptămîni și când ajung aproape la zi, aflu că vrea să-l ascundă…

Lovers, too fast

 



Leave a Reply

