pentru că …

… tușesc, strănut și stau în casă de aproape o săptămână,

…azi a fost urât, dar a fost și soare printre frunzele de platani și excavatoare,

…la radio cânta Laura Pausini La Solitudine și m-am gândit ce-ar fi dacă m-aș închide la mine în cameră și n-aș mai vorbi cu ai mei (nu, n-am 16 ani și nici nu mai stau cu ei de vreo treisprezece),

…am spus azi pe skype ”people are shittty” și el a râs și eu am întrebat ”unde ne-am pierdut?”, dar nu cred c-a înțeles, pentru că eu mă gândeam la cazemate de zăpadă și încercam să alung gândul care plecase să vadă dacă și atunci erau așa,

am scos arsenalul de luptă :)

 

și m-am apucat să fac tarte. De ciocolată. Foarte mici.

 

Și o cremă de caramel despre care s-ar fi putut presupune că e ușoară – fierbeți laptele cu zahărul până se face ca o smântână – dar a durat o jumătate de oră și a trebuit s-o păzesc și s-o amestec nonstop. Dar am făcut-o, și nu are bucăți de caramel întărit prin ea.

Și totuși…questo silenzio dentro me…


One Comment on “pentru că …”

  1. […] Pentru că … Fri Oct 08, 2010 23:26 pm … tușesc, strănut și stau în casă de aproape o săptămână, …azi a fost urât, dar a fost și soare printre frunzele de platani și excavatoare, …la radio cânta Laura Pausini Strani Amori și m-am gândit ce-ar fi dacă m-aș închide la mine în cameră și n-aș mai vorbi cu ai mei (nu, n-am 16 […] […]


Leave a Reply

