într-o zi…

…pe când stăteam la birou, în plină lună august – oraș gol, vreme nebună și un milion de lucruri de făcut, cam ciudat pentru o perioada în care nu e nimeni niciunde – un email m-a facut să-mi schimb planurile de vacanță.

Mă gândeam la o săptămână la mare, în septembrie, când turiștii au plecat, apa e caldă, lumina numai bună de făcut poze și… liniște. M-am întors din gând și am plecat la Riga. Cu gândul să merg și până la Tallinn, sa traversez într-o zi cu feribotul ca să văd Helsinki, apoi să mă întorc la Riga și…acasă.

Cum și ce a fost până la urmă… în curând.


One Comment on “într-o zi…”

  1. […] Intr-o buna zi… Thu Sep 30, 2010 23:15 pm …pe cand stateam la birou, in plina luna august – oras gol, vreme nebuna si un milion de lucruri de facut, cam ciudat pentru o perioada in care nu e nimeni niciunde – un email m-a facut sa-mi schimb planurile de vacanta. Ma gandeam la o saptamana la mare, in septembrie, cand turistii au plecat, […] […]


Leave a Reply

