re

A fost o vară ciudată. Centrul meu gravitațional a tot venit și-a plecat și efortul de a-mi acorda mereu distanțele și de a mă repoziționa m-a făcut să nu prea mai am energie de altceva.

Așa că a fost o pauză de o lună aici, o lună în care s-a terminat cea mai stupidă perioadă din an (august), am muncit (prea) mult, m-am plimbat și mi-am recâștigat coordonatele…

Am revenit.


One Comment on “re”

  1. […] Re Thu Sep 23, 2010 21:50 pm A fost o vara ciudata. Centrul meu gravitational a venit si-a plecat si efortul de a-mi acorda mereu distantele si a ma repozitiona m-a facut sa nu prea mai am energie de altceva. Asa ca a fost o pauza de o luna aici, o luna in care s-a terminat cea mai stupida perioada din an (august), am muncit […] […]


Leave a Reply

